Resultaten voor australische herder black tri

australische herder black tri
Australian Shepherd.
De vacht bestaat uit een dikke ondervacht met daarboven halflang steil of licht gegolfd haar. De toegestane kleuren zijn blue merle, black, red-merle en red, allemaal met of zonder witte of koperkleurige aftekeningen. De schofthoogte van de Australian Shepherd ligt tussen de 45 cm en 60 cm. Het gewicht varieert van 15 kg tot 30 kg. Leergierig, slim en intelligent, waaks, alert, wat terughoudend naar vreemden. Gehecht en trouw aan zijn gezin. De Australian Shepherd is een gedreven werkhond die door sommigen een echte workaholic genoemd wordt. Deze hond wordt bijzonder vervelend als hij niets te doen heeft. De rasvereniging; Australian Shepherd Association is bezig met de gezondheid van de Australian Shepherd. Dit is een onderdeel van het verenigingsfokreglement van elke rasvereniging. Hierin stellen zij de volgende onderzoeken verplicht voor de ouderdieren: Heupdysplasie, elleboogdysplasie, ECVO-oogonderzoek en DNA-onderzoek naar Heriditary Cataract heat shock transcription factor gene. Voor het verenigingsfokreglement en meer informatie kan er contact worden opgenomen met de rasvereniging. Het verenigingsfokreglement van de rasvereniging; Australian Shepherd Club Nederland is nog in behandeling. FCI groep 1: Herdershonden en veedrijvers. FCI nummer 342. Op zoek naar een pup van dit ras?
Australische Herder Black Tri Stock Afbeelding Afbeelding bestaande uit alarm, slim: 81637471.
Tri gekleurde Australische herder in sneeuw Mens met honden in de winter Schaduw in de weideverticaal Luie honddagen van de zomer Aussie in de zomerweide Australisch Herdersportret op wit Twee Aussie-honden bij laadklep Hond die op binnenplaatsbad wachten Rendierhond met giften Zieke hond met verband op zijn been Australische herder bij het meer Mamzitting in gebiedsgras die zijn honden koesteren Hond die in sneeuw leggen die camera bekijken Mens en hond in peddelboot. Blader door categorieën. Website design grafisch. Australische Herder Black Tri.
De 767 beste afbeeldingen van australian shepherd in 2020 Honden, Australische herder, Dieren.
Australische Herdershonden Dieren Beste Vrienden Huisdieren Honden Australische Herder Grappige Honden Universum. All About The Australian Shepherd Dog. The Australian shepherd, in fact, has less to do with Australia than the potato omelette! In fact, this breed of dog is of Spanish origin and was developed in the USA. Australische Herders Aussie Pups Schattige Honden En Puppy's' Hondjes Schattigste Honden Hond Kat Grappige Dieren Dieren En Huisdieren Werkhonden. Australische Herders Aussie Pups Schattige Honden En Puppy's' Huisdier Honden Hondjes Schattige Babydieren Japanse Spitz Schattige Puppies Knuffels. 385 Best Animals. images in 2020 Cute animals, Animals, Funny animals. The Kota Dog Bandana is one of our warmest, most heavy weight fabrics. This burgundy, black grey geometric Aztec dog bandana will keep the pup cozy!
Tri Color Australian Shepherd How Is This Dog Special?
There are two common tri color combinations seen in Australian Shepherds; Black/White/Copper and Red/White/Copper. These coats are usually formed by having a gene expressed for either black or red coloring, plus another gene expressed that allows the copper patches to appear.
Australian Shepherd Black Tri Mini aussie shepherd on pinterest mini aussie, miniature Australische herder pups, Australische herder, Honden.
Tipaw Trouvez un chien issu d'un' élevage de qualité.
Dailo's' Australian shepherds dailoskennel.
from time to time we have some older dogs available please inform for the available dogs at this time. Niet alle honden op onze website wonen bij ons we hebben ze uitgeplaatst in liefdevolle gezinnen maar ze zijn nog wel beschikbaar voor onze fokplannen.
The Australian Shepherd USASA.
black and white with copper points familiarly called black tri instead of the more formal black tricolor. black and white known as black bi for black bicolor. Black Aussies usually have brown colored eyes, although they may occasionally have one or both eyes that.