Zoeken naar oudduitse herder vs duitse herder

oudduitse herder vs duitse herder
Oudduitse herder kennel De Caterstede De Caterstede.
A-nest oudduitse herder pups. B-nest oudduitse herder pups. C-nest oudduitse herder pups. D-nest oudduitse herder pups. Puppy's' nest E-H. E-nest oudduitse herder pups. F-nest oudduitse herder pups. G-nest oudduitse herder pups. H-nest oudduitse herder pups. Puppy's' nest I-L. I-nest oudduitse herder pups.
Voeding Oudduitse Herder Kennel fan" Anne's' hiem."
Pups bij andere fokkers. Ontstaan Oudduitse herder. echo dateY; fan" Anne's' hiem." Onze oudDuitse herdershonden zitten op vers vlees elke dag. Als je dit eenmaal geeft, wil je nooit geen brokken meer! Vers vlees voeren heeft zoveel meer voordelen dan nadelen vergeleken met brokken!
Duitse Herder Gelukkige Honden.
Bij teefjes is dit tussen de 22 en 32 kilo. De Duitse Herder wordt doorgaans tussen de 9 en 13 jaar oud. Karaktereigenschappen van de Duitse Herder. De rasvereniging geeft zenuwvast en zelfverzekerd als belangrijke karakterpijlers voor de Duitse Herder.
Of Koda's' Place.
Daar de Langstokharigen niet werden geaccepteerd binnen de officiële rasvereniging de SV en later ook niet in de Nederlandse Vereniging van liefhebbers van de Duitse Herder, de VDH is met de oprichting van het Langhaar-Schäferhunde-Verband Deutschland in 1984 het ras de Oudduitse Herder ontstaan.
Duitse herder, voors en tegens ect pagina 2 Overige dieren Bunnybunch Forums.
dit is idd een oud duitse herder een totaal ander ras dan de duitse herder langharige duitse herders bestaan officieel niet das dus oud duits. duitse herder werklijn zie je verschil in de bouw? duitse herder showlijn. December 30, 2010 bewerkt door Lianne22.
De Duitse Herder Doggo.nl.
De langharigen hadden en hebben echter een groot aantal fans en deze liefhebbers kwamen in 1984 in Duitsland tot het oprichten van het Langhaar-Schäferhunde-Verband Deutschland, met als doel de langstokhaar weer populair te maken. Eén van de variëteiten die op deze manier ontstond is de Oudduitse Herder, een langharige Duitse Herder met een rechte rug.
Oud Duitse Herder of Hollandse herder? Hondenrassen Hondenforum.
Zijn er ook Oud Duitse Herder fokkers in omgeving van de provincie Utrecht, Noord-Holland of Zuid-Holland? Klopt het ook dat de meeste fokkers ook willen dat je op een bepaalde leeftijd van de hond ook een pennhip moet laten doen? Ik ben zelf ook opzoek naar een hond. Ik informeer over veel verschillende honden maar had vooral een lijst met kleinere honden vanwege woonsituatie. Ik zou wel heel veel met de hond gaan wandelen, trainingen gaan volgen en hem overal mee naar toenemen, hij zou dus wel heel veel beweging krijgen. Door verschillende mensen is aangegeven dat een grotere hond dan ook wel in een kleinere woningen zou kunnen wonen. Door middel van de lift zou de hond ook niet echt trappen hoeven lopen. 28 september 2008. 18 november 2007. 14 Pluis, wat leuk dat je ook geinteresseerd bent in een Oudduitse herder!
verschil Duitse herder en Oudduitse herder? HondenForum.
Dit komt doordat het onderwerp niet meer recent is en in het hondenforum archief terecht ik gekomen. Als je over verschil" Duitse herder en Oudduitse herder" wilt praten in het hondenforum dan kun je het beste een nieuw onderwerp aanmaken.